Madeira - Balcoes & Levada do Furado (10. díl)

Madeira - úžasná destinace pro aktivní dovolenou. Pokud máte rádi hory, skalnaté pobřeží a krásnou přírodu, rozhodně navštivte Madeiru - pokud se inspirujete mými cestopisy, určitě vám to ušetří spoustu času při plánování - https://lenkacestounecestou.cz/category/madeira/

Také můžete sledovat mou fb stránku - https://www.facebook.com/lenkacestounecestou/

Moje Facebooková skupina

Madeira – cestování, užitečné tipy, itineráře, koupě/správa nemovitosti

Pokud byste měli nějaké dotazy nebo chtěli sami posdílet nějaké fotky či tipy, ráda vás přivítám ve své fb skupině Madeira – cestování, užitečné tipy, itineráře, koupě/správa nemovitosti

Tato skupina je určena všem milovníkům Madeiry, kteří Madeiru navštívili nebo se sem teprve chystají a zároveň pro ty, kteří tu žijí či se sem chystají přestěhovat.
Sdílejte své fotky, tipy, užitečné rady a vše co se může ostatním hodit při plánování dovolené na Madeiře.
A pokud tu žijete nebo jste na Madeiře koupili nemovitost, sdílejte užitečné informace ohledně koupě či následné správy nemovitosti, pronájmu a cokoliv co jste museli řešit a může se ostatním hodit, např. různé kontakty na řemeslníky, účetní, pojišťováky, atd., protože není nad osobní doporučení na někoho spolehlivého a osvědčeného

Poslední aktualizace: 19.8.2022
Madeira - Balcoes & Levada do Furado (10. díl) na mapě
Autor: LenickaS

Příspěvky z okolí Madeira - Balcoes & Levada do Furado (10. díl)

Přechod Madeiry (4) - Ribeiro Frio a vyhlídka Balcoes.
Pondělí (22.8.2016)Vstáváme, snídáme, balíme a vyrážíme na další …
Po návratu z levády Balcoes jsem si v Ribeiro Frio prošel také vyhlášenou…
Další levádou, kterou jsem prošel, byla leváda do Furado - zhruba…
Prvním výletem na Madeiře byl trek po  levádách. Z Funchalu jsem se vydal…
Přestože jsem na Pico Ruivo byl již při první návštěvě…
Úterý (23.8.2016)Ráno Honza zjišťuje, že mu mravenci nalezli do s…
Pico do Arieiro je se svou výškou 1818 m  třetím nejvyšším vrcholem Madeiry, a to za Pico Ruivo /1861 m/ a Pico das Torres /1851 m/. Vrchol hory je přístupný po silnici od park…
Ostrov Madeira (2): Pico do Arieiro (Pico do Areeiro) - Pico Ruiv…
15.3.2012 čtvrtek 6:00 nenávidím budí…
V tomto dílu zamíříme do hor. I když je ostrov Madeira svou rozloh…
 Smaragdový ostrov, květinová zahrada, ostrov věčného jara, perla…
Pico do Ruivo je nejvyšší hora Madeiry a  třetí…
Když se mi naskytla možnost  získat levnou letenku a…
„Doba Covidová“ obecně cestování neprospívá. Chcete-li …
Ostrov Madeira (5): Levada do Caldeirão Verde, Caldeirão do Infer…
Kostel Nossa Senhora v Monte  se vyznačuje dvouvěžovým…
Caldeirao de Inferno je podle průvodců nebezpečná, ... nebylo to tak zlé. Cesta od Caldeirao Verde je v pohodě, po pár set metrech následují schody a nahoře krásný výhled na vo…
Monte je turistům známé také místní atrakcí  Carrinhos…
Údolí jeptišek, to je další tip na zajímavý výlet.…
Curral das Freiras je vesnička v hlubokém údolí mezi více než tisíci …