Loading...
Každá nabídka nebo reklama by měla být zacílena na konkrétní skupinu příjemců – to je základ marketingu. Generace Y je jedna ze skupin, na níž hotely cílí své služby. Co čekají lidé, kteří do ní patří? Jaké mají preference, zvyky a jak připravit nabídku, abychom přitáhli generaci Y?
Generace Y, kdo to je?
Označení jednotlivých generací se používá od konce 2. světové války. Definují skupiny osob narozených v určitém časovém intervalu, které ovlivňují konkrétní události a životní okolnosti. Generace Y jsou lidé narození v 80. a 90. letech 20. století. I když samozřejmě v Polsku i ve světě ovlivňují zkušenosti lidí různé faktory, jsou určité z nich společné. Generace mileniálů, jak se jim také říká, je digitální generace. Lidé silně propojení se světem médií jak v práci, tak doma, a také na cestách. Téměř každý aspekt jejich života je úzce spojen s přístupem k internetu. To nesmírně ovlivňuje i způsob jejich cestování a činění rozhodnutí ve věci výběru místa odpočinku a jeho vybavení.
Jak cestují příslušníci generace Y?
Mileniálové mají rádi pohodlí a prožívání života, zároveň se snaží racionalizovat náklady, i když za pohodlí jsou ochotni si připlatit. Rádi využívají příležitosti a akce, dovolenou často plánují na poslední chvíli. Důležitá je pro ně dostupnost a možnost řešit vše online. Y neradi telefonují ve věci rezervace nebo se doptávají na cenu. Chtějí mít přístup k těmto informacím na dosah ruky – online. Hotelový software zprostředkovaný webovými stránkami představuje jeden z klíčových nástrojů, které rádi využívají příslušníci generace Y. Nesmíme zapomínat, že cestují jak za odpočinkem, tak obchodně. Bez ohledu na druh cesty je klíčové vybavení spojené s technologiemi.
Technologie a ekologie – to očekává generace Y
Wi-Fi, USB konektory, automatická obsluha, to jsou jen některé ze služeb, vlastně už standardy, které mileniálové očekávají. Bez ohledu na to, jaký druh hotelu si vyberou, očekávají, že budou moci bez omezení využívat svá zařízení a budou mít bezplatný přístup k internetu. Rádi využívají všechna vylepšení, dokonce i ty, spojená s bezkontaktním zapsáním se nebo převzetím klíčů. Používají aplikace pod podmínkou, že jsou pro ně užitečné. Oceňují také proekologická řešení, když omezují plýtvání zdroji, uhlíkovou stopu a zavádějí v této oblasti inovace.
Jak přilákat generaci Y?
Pro generaci Y je třeba vystoupit s nabídkou reagující na jejich potřeby a zvyky. Dobře připravené, intuitivní webové stránky s tlačítkem viditelným na každé podstránce odkazujícím na přímou rezervaci jsou nezbytné. Musí být responzivní, tedy pracovat bez výhrad i na mobilních zařízeních, která mileniálové rádi používají. Mají také rádi nestandardní řešení, proto vybavení interiéru nebo jeho nevšední poloha sehrávají velkou roli při výběru místa odpočinku.
Generace Y je úzce spojená s technologiemi, proto zavádění řešení z této oblasti představuje způsob jak získat zákazníky, kteří chtějí zažívat nové prožitky, a zároveň touží zůstat v kontaktu s virtuálním světem a využívat ho k plánování a realizaci svých cest.