„5 prstů“ Krippenstein

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Celodenní výlet Do přírody Na hory

Hallstatt-Dachstein

Vyhlídka je umístěna přímo na vrcholku Krippensteinu ve výšce 2.100m a skýtá fantastický pohled na Dachstein a okolní horstva. Pro všechny, kteří tento okamžik chtějí zachytit, byla za tímto účelem na nejvyšším bodu instalována kamera. Vzpomínkové fotografie jsou zdarma ke stažení na www.dachsteinwelterbe.at.

Nejsensačnější vyhlídka v Alpách se v současné době nachází na vrcholu Krippenstein („Jeslový kámen“) a ční nad více 400 m hlubokou propastí v oblasti Hallstatt-Dachstein - kulturním a přírodním regionu UNESCO.

Hned naproti výstupní stanice lanovky Dachstein se nachází Lodge u Krippenseinu, prakticky na začátku turistické oblasti. Turisté by se zde měli zastavit a odpočinout si, vychutnat si horskou terasu nebo hezkou restauraci, prostě dát na chvíli odpočinout nohám.

Výhled výhled výhled!

Ale nejenom vyhlídka sama, ale také již výstup k ní skýtá mnohé zajímavosti. Zážitková turistická stezka vedoucí od stanice lanovky na vrcholu Krippenstein až po kříž („Pionierkreuz“) vedle „5 prstů“ zahrnuje další vyhlídky. Vyhlídkové místo „WeltNATURerbe-Blick“ (Pohled-na-SvětovéPŘÍRODNÍdědictví) nad centrem Krippensteinu umožňuje ideální výhled na oba ledovce Dachsteinu.

Doprava lanovkou Dachstein-Seilbahn přes Schönbergalm (Velká ledová jeskyně a Mamutí jeskyně) na vrchol Krippenstein od poloviny května do konce října.

Další info na http://www.vyletyrakousko.cz/ausflugstipp/2604078/5_prstu_krippenstein

Poslední aktualizace: 1.6.2010
„5 prstů“ Krippenstein na mapě

Příspěvky z okolí „5 prstů“ Krippenstein

Hanzinger Htt
Vycházka z Obertraunu (Jutel Obertraun) směrem na Krippenbrunn. Cestou nahoru se jde lesem a tak možností k výhledu je omezeně. Jak…
Solná komora k Hallstattskému jezeru v Rakousku a nedaleké vesničce…
Na tento výlet využíváme lanovku z Obertraunu,která s přestupy dopravuje …
Jedeme autem ze Šumavy na dvoudenní výlet do okolí Hallstattského jezera.…
Rakouské Alpy jsou od nás něco málo přes 300 km. Nabízejí stovky …
Halštatské jezero je vodní plochou o rozloze 8,55 km2 (některé zd…
     Rád bych se zmínil několika slovy o Hallstattu. To…
Hallstatt se nachází v Rakousku v oblasti Salzkammergut asi 80 km…
Vzhledem k tomu, že se mi přes veškerou snahu ještě nikdy nepodařilo na vl…
Rakousko 2010 7.8. Vyrážíme do deštivého dne a déšť nás neopouš…
Vesnice Hallstatt se nachází v Rakouském regionu Salzkammergut. Jeho…
Hřbitovní mariánský kostel v rakouském Hallstattu je současně také…
Malebné hornorakouské městečko Hallstatt, ležící těsně nad hladin…
Současný halštatský Kristův kostel evangelické církve je dominantní a pozoruhodnou neogotickou stavbou, dokončenou v roce 1863. Tehdy totiž nahradil…
Nádherné rakouské „unescové“ městečko Hallstatt nabízí svým návštěvníkům…
Vodopád uprostřed města není v Rakousku zase až takovou výjimkou, zejména pokud se nacházíme pod alpskými vrcholky. Jeden takový najdeme také v…
Mnozí návštěvníci rakouského Hallstattu jistě ihned zamíří ke zdejšímu hřbitovu. Většinu z nich zřejmě láká zejména zdejší kostnice se slavnými poma…
Hallstadt je kouzelné a netypické městečko na břehu stejnojmenného jezera …
Rakousko – Salzkammergut (Solná komora): Hallstatt (9/2019) Na…
Jezera a hory na jihovýchod od Salzburku jsou nádherné a proto js…