Centrum Babylon Liberec

Tipy na výlet Rodina s dětmi

Jedeme za zábavou a relaxací do Centra Babylon v Liberci. Jedeme autem, které můžeme zaparkovat buď zdarma na nezpevněném parkovišti proti vchodu do centra, nebo placeně v krytém parkovišti s vjezdem vedle vchodu do hotelu.

Centrum Babylon je unikátní společensko-zábavní komplex. Z hlediska zábavy a relaxace si v něm užije celá rodina. V Babylonu je atrakcí opravdu spousta, proto budete-li si chtít vše dostatečně vychutnat naplánujte si na jeho návštěvu dostatek času. My jsme v Babylonu v hotelu přenocovali a stejně jsme vše nestihli – alespoň tak máme důvod návštěvu zopakovat.

Pro hosty hotelu jsou v ceně ubytování i vstupy do Aquaparku, Lunaparku a iQparku + další cenově zvýhodněné balíčky (např. pro vstup do Wellness) – to využijí patrně hlavně ženy – co je čeká nebudu popisovat, protože je o tom na Turistice již jiný článek – viz: https://www.turistika.cz/clanky/wellness-centrum-centra-babylon

Hotel
Hotel  •  Foto: Bekmen

Obecně nejvíc v podvědomí je Babylon zapsán svým stylovým Aquaparkem – ten je opravdu velice pěkný a nabízí zábavu ve formě různých tobogánů, skluzavek a dalších vodních hrátek – hlavně pro děti. Znavení rodiče mají možnost relaxovat, je tu hned několik vířivek, hydromasážních lehátek, sauna a turecká pára. Pro „notorické“ plavce to tu moc není, tady jde hlavně o zábavu a relax. Pro hotelové hosty je Aquapark otevřen již od 8:00 – což je o 2 hodiny dříve než pro veřejnost. Pokud tedy patříte k lidem, kteří ocení volnost (až samotu – ráno jsme byli v celém Aquaparku asi 4!!!) – pak je toto šance pro vás. Z hlediska „naplněnosti“ k návštěvě podzimní sychravé měsíce musím doporučit, ideálně ještě ve všední den – všude je příjemně volno a na nic nemusíte čekat ani se nikde mačkat. Mě osobně se v Aquaparku hodně líbilo v „jeskyních“ – jejich atmosféru dokresluje barvu měnící podvodní osvětlení – je to pěkné, příjemné a uklidňující. Podzimní návštěva také umožňuje vidět celý Aquapark (nejen jeskyně) doslova i do písmene v „jiném světle“! Přes den je osvětlen přírodním světlem prosklenou střechou, k večeru kdy už je venku tma pak nastupuje právě podvodní osvětlení.

iQpark ve své expozici ukazuje spoustu interaktivních exponátů – hlavně z fyziky, mechaniky, optiky, astronomie, ale také jsou tu různé hlavolamy a hračky, které zamotají hlavu dětem i rodičům. Vše je uděláno a vysvětleno pěkně přehledně a rozděleno do tématických celků. Můžete si vyzkoušet například svůj čich – poznáváním vůně koření, zjistit svoji váhu třeba na Měsíci, nebo vyndat ježka z klece. V iQparku bylo dětí poměrně dost a na jejich tvářích bylo vidět, že je návštěva baví. Pro ty úplně nejmenší je v Babylonu ještě větší „tahák“ – Lunapark. Tady mohou děti „osedlat“ autíčka, kolotoče, nebo „divokého býka“. A když by toho ještě neměly dost, tak skákací Hrad už je snad „dorazí…“

Hotel
Hotel  •  Foto: Bekmen

V solné jeskyni můžete zdravě relaxovat a pokud by toho klidu na vás už bylo po 45 minutách dost, tak můžete zajít vedle na Laserovou střelnici. Tady si přijdou na své hlavně tatínkové – můžete si vybrat z několika her a střílet buď z pistole, nebo pušky. Za 20,- Kč na 10 minut můžete pálit na kachny, buvoly, terče, lahve, atd. – u jedné „dvacky“ patrně neskončíte :o)))!

Aquapark  •  Foto: Bekmen

A když ze sebe dostanete skrytou agresivitu na střelnici, dostanete se pro mě osobně k absolutnímu vrcholu celého Babylonu! Pokud jste milovníci audiovizuálních zážitků, pak si prostě nemůžete nechat ujít hned vedle střelnice XD THEATER. Jedná se o malinké 3D kino s prostorovým zvukem, doplněné o 4. dimenzi – kterou představuje speciální sedadlo a větráky. Spojení kvalitního 3D obrazu se sedadlem, které s vámi různě hází, drncá a ještě na vás fučí vzduch podle toho jak rychle „jedete“ – to je prostě pecka, kterou si nesmíte nechat ujít! Aktuálně je v nabídce 7 filmů – viděl jsem jich 6 a za nejlepší považuji: Horská dráha (Canon Coaster). Ten je z hlediska efektů nejdivočejší, ale není strašidelný. Pro menší děti bych moc nedoporučoval film: „Strašidelný důl“ – mohli by se bát a moc by si to neužili. Jinak filmy se promítají po 3 a každý den se trojice střídají – ale pozor, pokud zrovna při vaší návštěvě nebudou promítat film, který chcete vidět a nebude zrovna velký frmol, případně bude-li vás alespoň 5 dá se s obsluhou domluvit změna programu!!!

Z dalších atrakcí které jsme my nenavštívili mohu jmenovat Bowling, Golfový 3D simulátor

a pak jsme ještě nestihli navštívit nově vybudovaný Labyrint – co se dá dělat, tak příště…

Ubytováni jsme byli v hotelu přímo v Babylonu (se snídaní). Na oběd a večeři jsme si zašli do restaurace Staročeská Rychta. Restaurací je tu víc – viz stránky centra.

Celý pobyt jsme si báječně užili a odpočinuli si, dětem se líbilo všechno, mě úplně dostalo XD THEATER – to vážně stojí za návštěvu.

Aquapark  •  Foto: Bekmen

...a pokud zrovna nevíte, co za dárky nakoupit na Vánoce, nebo třeba k narozeninám - na výše uvedených stránkách můžete zakoupit dárkové poukázky na vstupy - předpokládám, že z nich budou mít obdarovaní radost Smile!

Poslední aktualizace: 23.11.2010
Centrum Babylon Liberec na mapě
Autor: Bekmen

Příspěvky z okolí Centrum Babylon Liberec

iQLANDIA Liberec - největší science centrum v ČR!
Moderní science centrum s Planetáriem iQLANDIA se…
Tento lokomotivní pomník se nachází v areálu depa Liberec, oficiá…
Jeli jsme tramvají z Horního Hanychova (bydleli jsme v…
Kam? Do libereckého science centra iQPARK Kde? Košická…
Informační centrum Vám poskytne informace o společenských, kulturních a sportovních akcích ve městě…
Z Rakovníka do Liberce do Babylonu, autobusem. Sportovní  vyžití, zábava…
Z libereckého hlavního nádraží jsme jeli tramvají do Horního Hanychova a odtud lanovkou na Ještěd. Na vrcholu jsme se pokochali přírodou i vysílačem a sestoupili…
Čtyři patra plná chytré zábavy, to je science centrum…
Úterý 31. 8. 2021 Pod teplou dekou bylo fajn, i když výrazně větší zima…
V dobách předlistopadových se tvrdilo, že výškové mrakodrapy, lépe řečeno mrakodrapy jsou symboly zahnívajícího kapitalismu, v našich končinách nikdo…
Liberecký kraj je rájem pro milovníky rozhleden. Ať už Jizerské hory, Lužické hory, Krkonoše, Český ráj či Máchův kraj, na vyznavače panoramatických …
Podzim v Krkonoších, i zde můžete strávit příjemné podzimní dny s…
Procházky městemAbychom Vám zpříjemnili následující jarní slunečné…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na celodenní,…
Statutární město Liberec se nachází v Liberecké kotlině. Z té vys…
Liberecký zámek dostal současnou podobu v období klasicismu ke ko…
Jeden z největších českých rockových festivalů Benátská noc spustil předvánoční předprodej vstupenek na svůj dvaadvacátý ročník. Přestože z…
Dům obuvi Baťa se nachází na nároží ulic Pražská a Revoluční v se…
Autem z Teplic do Liberce a na parkoviště k lanové dráze v Horním…
Liberec leží v Severních Čechách, severovýchodním směrem od Prahy…