V DinoParku Plzeň se vrátíte o 65 milionů let zpátky

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Za sportem Do přírody

Jedeme do Plzně. Do Dinoparku se dopravíme MHD nebo autem:

Cesta tramvají: linka č. 1 nebo 4 (stanice u lékařské fakulty)

Autobusem: linka č. 41 (stanice Vinice)

Autem: z centra města směr na Karlovy Vary, odbočka Vinice. Parkování zdarma přímo před DinoParkem

Popis cesty z vlakového nádraží Plzeň: z Hlavního nádraží podchodem na zastávku tramvaje č.1 nebo 2 - (směr Bolevec nebo Skvrňany). Dojedete na stanici Solní – Hlavní pošta. Tam v Sadech Pětatřicátníků přestoupíte na autobus č. 41, směr Vinice. Autobusem se dostanete na zastávku Brněnská, odkud je to pár kroků.

Popis cesty z autobusového nádraží Plzeň: z plzeňského Centrálního autobusového nádraží autobusem č. 41 (směr Vinice) na zastávku Brněnská.

Iguanodon
Iguanodon  •  Foto: DinoPark

Na procházce plzeňským DinoParkem se seznámíte s realisticky ztvárněnými modely prehistorických zvířat, děti si mohou zahrát na paleontology a na speciálním pískovišti odkrýt kostru pravěkého tvora. Novinkou letošního roku je proměna 3D kina v DinoAquarium, kde se díky nejnovějším technologiím stanete součástí příběhu z doby před 65 miliony letSmile. DinoPark je vedle Zoo Plzeň. K návštěvě je možné využít společnou zvýhodněnou vstupenku, nebo ho navštívit samostatně.

Přímo v DinoParku mají návštěvníci k dispozici obchody se suvenýry i občerstvení ve stylu období druhohor (DinoGril, DinoShop)

Děti si zahrály na archelogy na speciálním pískovišti a objevily kostru pravěkého tvora. Společně jsme pak navštívili letošní novinku - DinoAquarium, ve které se proměnilo 3D kino. Příběh panoramatického filmu nás vtáhl do děje a pod hladinou druhohorních moří zažili spoustu nástrah a nebezpečí.

Otevírací doba DinoParku je v letním období (od 1. dubna do 31. října) shodná s otevírací dobou Zoo Plzeň, a to od 8:00 do 18:00 hodin.

Jednodenní vstupné:

Autor: DinoPark

Příspěvky z okolí V DinoParku Plzeň se vrátíte o 65 milionů let zpátky

Zahrada smíření
Zahrada smíření v zahrádkářské oblasti na předměstí Plzně, založil plk.Luboš Hruška poté co se vrátil z jedenáctiletého vězení. V…
Procházka dlouhá cca 13 km okolo borské přehrady - přes Litice a Valchu.…
Autem jsme se vydali do centra Plzně. Navštívit jak památky tak…
Když jsem se konečně dostala k tomu, abych si udělala pořádek ve fotkách i…
První část dvoudílného, zcela českého, cestopisu popisuje, jak již název napovídá,  západní polovinu našeho kolomotání se. Část, odstartovanou v…
Blíží se 28. říjen a najednou jsme v Plzni na Borech objevili sto…
Okruh západním okolím Plzně vede rovinatým terénem a měří cca 27 km.…
Necelých 15 km dlouhá procházka z Plzně do Dobřan. Zpátky se nechá jet…
Rádi jezdíme na zmrzku do Dobřan, ale na kole je to od nás z Litic po silnici docela opruz - samé auto. Nedávno jsme tedy zkusili…
Z konečné stanice tramvaje č. 4 (Plzeň - Bory)  okolo Památníku obětem zla…
Plzeň vždycky byla, je a bude městem piva, nicméně pokud se sem…
Kostel sv. Jana Nepomuckého v Plzni se nachází na Chodském náměstí. Byl…
TIP: Výlet do Plzně – Přemýšlíte kam vyrazit za zábavou a za nový…
Litice jsou v současné době poklidnou okrajovou jižní částí Plzně, jejíž nejvyšším bodem je Dubová hora (408 m). V lesích na severním svahu toho…
Plzeň – katedrální kostel sv. Bartoloměje
Se stavbou tohoto kostela se započalo současně se založením města Plzně, tedy po roce 1295. Původně byl pouze filiálkou kostela Všech Svatých v…
Ranní zpráva o teroristickém útoku v Paříži je po ránu dosti šoku…
Techmania science center Plzeň,  …
Monumentální trojkřídlá trojjpatrová budova, položená při jihovýchodní st…
Zastávka vlaku. Zde nebo v nejbližším okolí jsou k…