The Royal Wedding (Kate+William)

Existuje snad někdo, kdo by si nevšiml Královské svatby roku 2011? A tak jsme užitečné (skoro pracovní) poslání v Londýně spojili s velkolepou podívanou. Letenky ještě v prosinci nízkonákladové společnosti měly "za hubičku" a ne všechny hotely na předměstích stihly zdražit.

Britové jsou pro mě málo pochopitelný národ, který má potřebu se ve všem odlišovat. Nicméně jim tu svéhlavost, kterou se hlásí ke svým tradicím trochu i závidím. Nejen ježdění po kruhových objezdech pro nás v protisměru, nejen, že i po chodnících chodí vlevo, ale i svatbu dvou lidí si dokáží užít lidovou veslicí. A slaví pak všichni, jak jsme měli možnost vidět ve čtvrti obývané především Araby. Užili si street party a nazdobili své domy vlajkami a fotkami kráslovského páru a pili a tančili skoro do rána.

Cestu do opatství (chrámu) tam i po svatbě zpět lemovaly tisíce lidí. Avšak zdaleka to nebyl takový nápor lidí, jaký se mohl zdát. Dalo se všude volně procházet a i ten, kdo přišel na poslední chvíli a obdržel periskop (důmyslný jednoduchý systém dvou zrcátek), mohl sledovat dění na ulici velmi pohodlně. Kate se usmívala. Celá akce byla pohlazením na duši a životním zážitkem.

Poslední aktualizace: 3.5.2011
The Royal Wedding (Kate+William) na mapě

Příspěvky z okolí The Royal Wedding (Kate+William)

Kleopatřin obelisk
Kleopatřin obelisk ( Cleopatra's needle) naleznete u řeky Temže nedaleko od stanice metra Embankment. Jde o jeden ze dvou Kleopatřin…
  Londýnské dopravní muzeum se nachází ve čtvrti Westminster poblíž…
Ćleopatra´s Needle - Kleoptřina jehla - je obelisk, který stojí v Londýně…
  Londýnské metro je nejstarším systémem podzemní dráhy v Evropě. Pro…
 V březnu roku 2012 jsme se s manželkou domluvili, že v rámci jejich…
Sherlock Holmes Pub je typická tradiční anglická hospoda v centru Londýna…
Londýn Další den trávíme v Londýně. Úvodem prosím o shovívavost s…
Při toulání částí Londýna jižně od břehu Temže, můžete narazit na…
Velká atrakce Londýna stojí na jižním břehu Temže tuv. South Bank, který…
Po klidné noci, strávené v periferii  Londýna, jsme se  dostavník…
Řeka Temže protéká jižní Anglií a také hlavní metropoli Velké Británie.…
Trafalgárské náměstí se nachází v centru Londýna, nedaleko Piccadilly Circus a vítězného oblouku Admiralty Arch... Trafalgárské…
Po jednodenní návštěvě  belgického romantického  městečka Bruggy (…
Whitehall - ulice, která se nachází v londýnském obvodu Westminster.  Podél této ulice se nachází mnoho vládních budov. Její jméno…
Pro mnohé je Londýn (anglicky London) nejdůležitějším městem světa. Mohou…
Nábřeží královny Victorie se nachází v centru Londýna... Nábřeží královny Victorie můžeme najít na břehu Temže, nedaleko Big Benu a…
Oblouk Admiralty Arch můžete nalézt v centru Londýna... Oblouk Admiralty…
Londýnské oko - jednu z dominant Londýna nalezneme na jižním pobřeží řeky…
Londýnské oko, které vám nabídne celý Londýn jako na dlani bylo největším…
Čínská čtvrť se nachází ve známé oblasti Soho v obvodu Westminster v…